Pulpe de pui pe pat de varza


                          A doua reteta din cadrul  provocarii Bucatarul curajos este propusa de Adela si se numeste Pulpe de pui pe pat de varza.

Ingrediente:
  • 4 pulpe de pui ( ciocanele )
  •  1 varza  de 1 kg
  •  1 ardei galben
  •  1 fir subtire de praz
  •   marar
  •  cimbru
  •  1 morcov
  •  1 rosie  marisoara
  •  sare
  •  piper
  • 50 ml apa
  • 150 ml vin alb
  • ulei
  • condimente pentru pulpe: fulgi de ardei iute, usturoi granulat, sare si piper.
Mod de preparare:
  1. Spalam bine pulpele, le stergem de apa , le condimentam, le punem intr-o punga si le punem la rece pana pregatim restul.
  2. Tocam varza, nu foarte marunt.
  3. Dam morcovul pe razatoare,tocam si celelalte legume  si le amestecam cu varza.
  4. Ungem un vas cu ulei asezam varza cu legumele, presaram marar si condimente si punem deasupra si pulpele de pui.
  5. Turnam apa, vinul  si stropim cu cativa stropi de ulei, acoperim cu hartie de copt si dam la cuptor pentru 30-40 de minute.
  6. Dupa jumatate de ora, indepartam hartia de copt si mai lasam 10-15 minute sa se rumeneasca bine pulpele.




Comentarii

  1. Delicioasa mancare si frumoasa prezentare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine si frumos ti-a iesit ! Am testat-o si eu ptr ca am fost asaltata de toate blogurile cu provocarea Adelei , cu aceasta reteta , dar n-am fost deosebit de incantata de rezultat ... poate din cauza vinului adaugat (mie nu-mi place alcoolul de nicio culoare :d) .
    PS Am tot cautat pe blogul tau o modalitate de abonare prin mail , dar n-am gasit ; poate-ti creezi si o asa rubrica , mi-ar fi mai usor sa vad ce postezi , ce zici ?
    Zi frumoasa , Mishule !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce părere ai despre această reţetă? Lasă-ne un comentariu să ne spui cum ţi-a ieşit sau dacă ai nevoie de îndrumări suplimentare.


******************************************************************************************************************************************************************

Dacă ţi-a plăcut reţeta şi vrei să primeşti newsletter de câte ori preparăm ceva nou, lasă-ne adresa ta de email.




***********************************************************************************

Postări populare