Brownie cu menta (Negresa cu menta)


Aceasta prajitura ciocolatoasa este propusa de Ioana pentru provocarea Bucatarul curajos.
Este o prajitura delicioasa pe care o voi mai repeta ori de cate ori am pofta de ciocolata :).


Ingrediente:

  • 170g unt
  • 150g ciocolata amaruie 
  • 2 oua
  • 200g zahar brun
  • 3 linguri whisky
  • 1 lingura menta proaspata tocata
  • 150g faina
  • 1/2 lingurita praf de copt.
Mod de preparare:
  1. Topim untul cu ciocolata. 
  2. Intr-un alt vas punem ouale, whisky, zaharul si menta si le mixam.
  3. Adaugam ciocolata topita si la final faina amestecata cu praful de copt.
  4. Rasturnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
  5. Lasam in cuptorul incalzit in prealabil la 180 grade pentru aproximativ 35 de minute.
  6. Pregatim siropul din 75 g ciocolata, 50ml frisca lichida si 1/2 lingurita menta si le punem pe foc pana se topesc.
  7. Eu am folosit tavite de aluminiu pentru a avea negrese individuale, iar cand s-au racit le-am scos din forma si le-am ornat cu mimunatul sos cu menta.

Comentarii

Postări populare