Rulouri cu ricotta si spanac





        Am ajuns si la cea de a doua proba pentru Bucatarul curajos, este o reteta foarte interesanta propusa de  Angela. Recunosc ca am modificat-o pentru a reduce timpul alocat retetei si pentru asta am folosit foi de lasagna din comert.


Ingrediente:

  • 6 foi lasagna

Umplutura:

  • 500g ricotta
  • 200g spanac
  • 1 ou
  • 50g parmezan
  • 50g unt
  • 1 ceapa mai mica
  • busuioc
  • nucsoara
  • sare
  • piper

Sos:

  • 200g unt
  • 100g parmezan
  • piper

Mod de preparare:

  1. Calim ceapa tocata marunt, in unt, pana devine sticloasa, dupa care adaugam spanacul congelat si-l lasam pe foc pana scade toata zeama.Il lasam la racit.
  2. Intre timp, punem la fiert apa cu putina sare si o lingura de ulei si punem foile de lasagna, le lasam sa fiarba si le scoatem pe o farfurie unsa cu ulei, sa se raceasca.
  3. Peste spanac adaugam ricotta, oul, parmezanul ras, pitin busuioc si nucsoara si potrivim de sare si piper si amestecam bine.
  4. Pe fiecare foaie de lasagna intindem compozitie de spanac cu branza si rulam strans. Taiem fiecare rulou pe jumatate si le asezam intr-o tava termorezistenta.
  5. Turnam peste ele sosul obtinut din untul topit peste care adaugam parmezanul ras si putin piper. In reteta originala se folosea salvie dar pentru ca nu am avut am folosit putin piper.
  6. Mai radem parmezan peste rulouri si bagam tava in cuptorul deja incalzit pentru 15 minute.
  7. Sunt excelente calde dar si reci sunt la fel de bune.



Comentarii

Postări populare